امام جمعه موقت بردسکن گفت: سازمان تامین اجتماعی به قول خود در ساخت درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن عمل کند.

تاکید امام جمعه موقت بردسکن بر ساخت درمانگاه تامین اجتماعی 

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی اصغر ارزانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامی داشت هفته وحدت و تبریک میلاد با سعادت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد (ص) و ولادت با سعادت امام جعفر صادق (ع) به سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور با هدف کلنگ زنی پروژه ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی به این شهرستان اشاره کرد و افزود: امیدوارم با توجه به قولی که داده شده است ظرف سه ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز و مدت اعلام شده  که بین ۱۸ تا ۲۴ ماه است این پروژه تکمیل و تجهیز شود. 

وی عنوان کرد: حقیقتاً ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بود که با پیگیری‌های انجام شده مسئولان این پروژه تامین اعتبار شد و امید است در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار بگیرد چرا که این پروژه یک بار دیگر در سال ۹۸ کلنگ آن به زمین زده شد و به خاطر معارضی که داشت بلاتکلیف باقی ماند. 

امام جمعه موقت بردسکن با توجه به برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند ماه از تبلیغات زود هنگام برخی از کاندیداهای احتمالی خبرداد و افزود: کاندیداها باید بر مبنای قانون عمل کنند و با توجه به وظایفی که بر عهده آنها گذاشته شده است قول هایی  را به مردم بدهند که امکان‌پذیر باشد. 

ارزانی اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای از کاندیداها برای گرفتن رای وعده‌های دروغ به مردم می‌دهند که اصلاً در حیطه اختیارات آنها نیست. وظایف نمایندگان در قانون اساسی آمده است که وظیفه اصلی آنها تصویب قانون نظارت بر اجرای قانون می‌باشد. 

وی به هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی اشاره کرد و از زحمات و خدمات آتش‌نشانان این فرشتگان نجات قدردانی کرد و افزود: طی یک سال گذشته توسط اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرستان بیش از ۳۰۰ مورد عملیات در حوزه اطفاء حریق و امداد و نجات صورت گرفته است. 

امام جمعه موقت بردسکن ادامه داد:  متاسفانه بیش از ۷۰ درصد تماس‌های گرفته شده با آتش نشانی ایجاد مزاحمت بوده و تنها ۳ درصد از تماس‌های گرفته شده منجر به عملیات میشود. 

ارزانی بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد امید است دولت سیزدهم در راستای حل این مشکلات اهتمام جدی داشته باشد. 

وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان همواره نظام اسلامی به ویژه نسل جوان و نوجوان را مورد هدف خود قرار داده است می‌طلبد همه متولیان امر به ویژه حوزویان،دانشگاهیان و آموزش و پرورش ورود پیدا کنند و در این رابطه روشنگری و تبیین کنند. 

امام جمعه موقت بردسکن  در بخش دیگر از خطبه‌ها بر شناخت، ویژگی‌ها و اخلاقیات پیامبر اکرم(ص)  تاکید کرد و افزود: اگر امروز برخی از خانواده‌ها معنویت کمرنگ شده است و یا در حوزه بازار و یا تولید مشکلاتی داریم به خاطر این است که از معارف ناب پیغمبر(ص) فاصله گرفته‌ایم که می‌طلبد متولیان امر هر یک در حوزه کاری خود به ویژه معلمان عزیز دانش آموزان را به سمت شناخت پیامبر سوق دهند.

خبرنگار: علی نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.